161225 - 2017

nu är det inte så många dagar kvar av det här året, och jag har såklart redan börjat tänka på vad jag egentligen vill ska hända nästa år.
 
- jag vill se nour el refai i februari.
- jag vill se millencolin i augusti.
- jag vill ha bra betyg i kursen jag börjar läsa i januari.
- jag vill bli antagen till digital strateg.
- jag vill ha roligt ett jobb.
- jag vill påbörja min sleeve.
- jag vill ta körkortet.
- jag vill åka på många roadtrips. 
- jag vill ha en solig sommar.
- jag vill bryta vanan att äta kött bara för att det är enkelt. vegetariskt är oftast både godare och bättre.
 
sedan vill jag såklart att nära och kära ska få må bra och sådana grejer, men det vill man ju alltid.
 
tattootattoo
1 Carola:

skriven

Låter som en sund och underbar planering inför 2017 👌

Kommentera här: