161225

i fredags var det uppesittarkväll på furuberget. det var hur mysigt som helst! tyvärr var det bara ludde som vann något när vi spelade bingolotto, men det är ju bättre än inget. tror inte att någon hade räknat med att vinna heller så...
när vi var less att spela det så drog vi fram trivial pursuit istället. älskar det spelet! vi delade in oss i tre lag, pelle och ludde var team polkapojkarna, johan och adde var team hitler och så var sandra, jasmin och jag team bitterfittorna. team bitterfittorna låg sist väldigt länge, men efter lite om och men (och kanske en fusk-tårtbit...) så vann vi! det kommer jag leva länge på.
 
julafton spenderade jag bara hemma, och det var otroligt skönt! jag hade ju dels bestämt att jag inte skulle ha någon jul i år, men jag hade även extremt ont, så då var det rätt skönt att bara skrota runt i pyjamas.
 
mamma och pappa kom förbi under dagen och levererade julklappar, och sen på kvällen kom några syskon och några vänner förbi och så såg vi film och tryckte i oss massor av godis.
 
jag är otroligt tacksam för alla fina saker jag har fått, det var verkligen typiska sara-saker, som ljuslyktor och en kudde till exempel.
 
men, nu ser jag fram emot att det nya året ska börja!
 
 

Kommentera här: