160228 - you're my favorite kind of night

Vem är Sara?
oj... svårt! det är utan tvekan en av de värsta frågorna att få under en anställningsintervju. men jag är väl en lugn, hyfsat snäll tjej från norrbotten? typ...ish.

Har du några smeknamn?
sahara, sarajsia, pluttan, säjro. inget som är jätteseriöst dock.

Vad åt du till frukost imorse?
tacosrester.

Vad var ditt första jobb?
delade ut reklam. då var jag inte alls gammal!

Vad ville du bli när du var liten?
lite allt möjligt. bland annat journalist.

Om du fick testa ett annat yrke för en dag, vad hade du valt då och varför?
det hade varit lite coolt att vara skådespelare, medverka vid inspelningen av någon riktigt stor film.

Har du någon oanad talang?
haha nej.

Vilken är din favoritträtt?
pappas chili con carne.

Partykväll eller myskväll hemma?
9 av 10 gånger väljer jag nog myskväll hemma.

Romantisk weekend i Paris eller partyresa till Ibiza?
romantisk weekend i paris.

Har du någon ovana?
jag håller ofta på med naglarna. alltså pillar ner nagelbanden, klöser bort nagellack och liknande. 

Vilken är din favoritrestaurang?
hm... o'learys i skellefteå. haha.

Vilket är ditt drömresemål?
vietnam hade varit lite häftigt. australien också. sydafrika. alltså det finns hur många som helst.

Har du några fobier?
clownfobi.

Fota eller bli fotad?
fota.

Finns det något du aldrig tröttnar på?
nej... jag tröttnar ju på allt!

Tryffel eller nutella?
tryffel.

Favoritblogg?
ska jag måsta välja en?!

Varför började du blogga?
av tristess... saknade att skriva faktiskt, och så sa sandra att hon skulle börja blogga så då kände jag att jag också kunde ta tag i det ordentligt.

Vad gör du helst en lördag?
gårdagen var ju himla perfekt. umgås med härliga människor från det att jag vaknade och så nästan hela tiden fram tills att jag slocknade klockan 05. sedan vad man gör har faktiskt mindre betydelse.

Instagram eller Facebook?
instagram.

Hur friar man till dig?
helst inte... känns så elakt att behöva säga nej, haha.

Hur många barn vill du ha?
jag vet inte. två eller tre kanske.

Bästa rådet du någonsin fått?
ett av de bästa måste väl vara att man ska lita på sina egna instinkter.

Kommentera här: