160718 - du ser ut som du brukar fast det gått ganska länge

det händer inte jättemycket om dagarna just nu faktiskt. jag kämpar på för att försöka kunna sova och att inte känna det som att jag drunknar.
 
umgås med fina människor, inreder, njuter av det härliga vädret och jagar på försäkringskassan.
 
i lördags var det kalas i alla fall. det var trevligt, trots att jag för fjärde dagen hade migrän. sådant är livet och det hade kunnat vara värre.
 
idag har jag och grannen monterat ihop möbler. "vi kan själv, vi behöver fasen inga karlar!" sa vi. mja... efter många svordomar och ännu mer skratt så blev det faktiskt hur fint som helst. det gjorde vi bra! 
 
åt pizza till middag och sen busade jag och pojken i mitt liv en hel del. tydligen är min lillasyster hans nya bästis, så himla gulligt! "sajaaaaa, kom! siji äj häääj!"
 
jaja, nu ska jag krypa i säng, det är ju en dag imorgon också!
 
unicornunicorn

Kommentera här: