170403

rätt så opigg idag. har legat i sängen större delen av dagen och velat slita ut äggstockarna. insåg att det knappast hjälper, så då klev jag upp och tog tag i livet istället.
 
fattade ett rätt svårt beslut idag också. såhär i efterhand känns det dock bra. jag fokuserade på mig själv och mitt eget välbefinnande för en gångs skull.
 
skräckfilmskvällen med en vän blev inte av så jag sitter och ser californication istället. hade bara sett de tre första säsongerna så jag har ju lite att se.
 
när jag nu ändå pratar om serier så måste jag tipsa om "tretton skäl varför" som finns på netflix! kort sagt så handlar det om en tjej som begår självmord. hon lämnar kasettband efter sig med anledningar som ledde till att hon gjorde det. det är ingen lättsam serie direkt, men absolut sevärd.
 
Click to View Extra Large Poster Image for Thirteen Reasons Why:

Kommentera här: