170410 - vem är jag

vid matbordet?
jag är den som ständigt får höra att jag äter för lite. men annars utmärker jag mig nog inte så mycket.

på nattklubben?
den som ständigt vill dansa, trots att jag inte kan. 

på stranden?
jag är den som ligger på en filt eller handduk med en bok och försöker få lite färg. badar nästan aldrig längre.

på efterfest?
jag har aldrig riktigt gillat efterfester. varför festa vidare när man kan soooova?

i klädbutiker?
jag känner på alla plagg jag tycker ser fina ut. måste veta vad det är för material om jag ens ska överväga att köpa det.

hemma hos andra?
oj, jag vet inte. blir lite obekväm om jag blir för "uppassad" eller hur man ska säga. jag har inget emot att hämta mitt eget vattenglas eller liknande.

i sängen?
haha! tänker tolka frågan som om den handlar om att sova. jag sover på mage, tar upp hela sängen, snurrar runt som jag vet inte vad, måste ha mitt eget space och hatar att sova för nära någon.

på flygplanet?
jag har bara varit på ett flygplan en gång, så jag är nog ganska vilsen.

hemma en chill dag?
struttar omkring i t-shirt och trosor så länge jag bara kan, låter bli att borsta håret... haha. ganska sunkig!

i ett förhållande?
jag vet inte! jag vill ha uppmärksamhet, men inte föööör mycket uppmärksamhet. behöver min egentid. är snäll och omtänksam.

på morgonen/kvällen?
jag är trött både på morgonen och kvällen... enda skillnaden är väl att jag på morgonen är världens grinigaste haha.

Kommentera här: