170411

Har du någonsin sportat: jag har spelat handboll och dansat.
Vad finns alltid i din handväska: inga viktiga grejer, för jag använder nästan aldrig handväska. haha.
Har du varit utomlands någon gång? ja, i finland! haha.
Vilken plats var finast: tror jag passar på den då.
Största stad/städer du varit i: stockholm...

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: ja. det borde vara preskriberat nu.
Rökt: ja.
Snusat: ja, det gör jag fortfarande.
Druckit: ja.
Har du piercing eller tatuering: piercad i tunga, läpp och öron. en tatuering på låret.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: jag vet inte, charmig! har ingen speciell "typ" har jag insett.

Finaste komplimang du fått: den enda jag kan komma på just nu är att man känner sig lugn/trygg och kan vara sig själv med mig.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: haha ja det har jag säkert.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja.

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: landet.
Hamburgare eller pizza: oj... jag vet inte! crispy mexican-mål från max.
Kött eller fisk: fisk.
Hund eller katt: hund.
Aftonbladet eller expressen: aftonbladet.
McDonalds eller MAX: donken om jag vill ha hamburgare, max för det vegetariska.
Charter- eller skidsemester: inte varit på något av det, men jag åker ju inte skidor, så... charter.
Sverige eller Utlandet: sverige.
Sport eller nyheter: nyheter.
Hockey eller fotboll: hockey!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga.
Sommar eller vinter: sommar.
Vår eller höst: båda har sin charm.
Flyg eller tåg: tåg. så mysigt!
Bil eller buss: bil.

Kommentera här: