170412 - random frågor från kissies blogg

1. om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
men nej, vad svårt! jag vet inte. 

2. sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
båda funkar väl? eller menas det ett helt kärlekslöst liv? för det vill jag ju inte ha.

3. har du bra självförtroende?
det är väldigt olika. men jo, det har jag nog för det mesta.

4. nämn tre saker på din att-göra-lista?
tvätta, köpa en almanacka och... hämta ut ett paket.

5. beskriv ditt drömutseende:
jag vet inteee! det är ju också en sak som varierar rätt mycket tycker jag.

6. någon du har kysst?
tror inte vi ska nämna någon vid namn här faktiskt.

7. har du kvar klädesplagg från när du var liten?
japp! en fleecetröja och ett par skor.

8. är du nöjd med din profilbild på Facebook?
jodå. bytte till den idag!

9. vad väljer du, godis eller chips?
oftast godis.

10. hur uppvaktar man dig?
man lyssnar. är uppmärksam. lägger märke till små detaljer som gör mig glad. sen är väl blommor och/eller choklad inte heller fel, haha.

11. har du rykten efter dig? 
ja, det har jag garanterat.

12. din absolut sämsta egenskap? 
att jag har svårt för att kontrollera mina känslor ibland. blir alldeles för arg eller alldeles för ledsen osv. eller så att jag har alldeles för svårt för att säga nej.

13. din bästa egenskap?
jag har väldigt lätt för att "komma tillbaka" eller hur man ska säga. bryter ihop ibland men skrapar ihop mig själv och kommer på lösningar på problemen.

14. kan man vara vän med sitt ex? 
ja det är klart.

15. har du kysst en kompis? 
haha jaa...

16. hur lång är du?
167 ståtliga centimeter.

17. vad spenderar du mest pengar på? 
kläder, mat och snus.

18. din favoritartist? 
jag kan inte välja bara en. eller ja, bandet millencolin. såklart.

19. har du åkt ambulans, om ja, varför? 
ja, på grund av min endometrios.

20. bäst just nu?
att klockan är tjugo i åtta på kvällen och det fortfarande är ljust ute.

Kommentera här: