170416 - better personality

jag gillar verkligen inte långhelger. det känns som att hela världen stannar upp då. de senaste åren har jag ju faktiskt jobbat under till exempel påsken, men inte nu. istället har jag varit hemma och tagit det lugnt, blivit helt dygnvild då det ena dagen är söndag, sen lördag, sen dubbla söndagar... eller ja, röd dag, lördag, söndag och röd dag igen.
 
nåväl! idag har jag faktiskt varit lite produktiv, trots att jag större delen av dagen bara legat i fosterställning för att jag har haft så ont. bytte gardiner, bäddade rent, dammtorkade och dammsög.
 
jag har börjat se en serie som heter grace and frankie också. rätt mysig! jag ska då också dansa på en bardisk när jag är 70. sandra har lovat att det kommer att ske såatteeeeh... tur det är några år kvar till dess, då kanske jag hinner lära mig hur man faktiskt dansar först.
 
When it gave a glimpse into your mind when you’re trying to be relatable.  Grace & Frankie:
1 Carola:

skriven

Håller med! jag är också rätt sleeten nu så idag blir det inte många knop, ta sig in i duschen och tvätta barret, sen känns det som om dagen är avverkad :)

Kommentera här: