170418 - bad decisions

fick ett himla bra sms idag! nästa vecka ska jag göra intro igen, sedan när jag är färdig med introt ska jag stå på vikarielistan för den avdelningen och kommer även få jobba där i sommar. härliiiigt. jag vet inte hur många procent, men ärligt talat så kvittar det. jobb finns alltid (i alla fall inom vården) och det är bara skönt att vara på gång.
 
snörde sedan på mig mina tygskor och åkte iväg med mamma en sväng. trevligt som vanligt.
 
väl hemma så satt jag ute på balkongen en stund innan jag började att städa. jag hade ju inte stökigt egentligen, men det är något här hemma som gör att det känns stökigt konstant. tror jag får ta en dag för att rensa ur garderober och skåp igen.
 
det börjar bli dags för sängen nu, imorgon bär det av med mamma och systeryster till luleå.
 
36 Of The Best Funny Quotes Ever:
1 Carola:

skriven

Vad roligt! Grattis :)

Kommentera här: