170420

tänkte knåpa ihop ett litet inlägg om de bloggar jag faktiskt läser. jag följer sååå många men det är långt ifrån alla som är värd ett klick.
 
först ut har vi sandra! man skulle kunna tro att jag är partisk med tanke på att hon ändå är "familj", men nej. det var ju faktiskt genom våra bloggar/instagram/tumblr och liknande som vi lärde känna varandra. i alla fall! hon bloggar väl mest om sin vardag, men ett och annat skönhetstips och musiktips blir det också.
camilla. även camilla är en tjej jag "lärt känna" genom bloggandet. hennes ebay-tips är bland det bästa som finns!
carola får faktiskt ingen länk och hon vet själv varför jag låter bli. men jättehärlig tjej som också ger väldigt bra tips. lite konstigt att ha henne med på listan kanske då ni inte kan kika in hennes blogg, men den är värd att nämna.
juennifer's blogg läser jag fortfarande då och då. förut älskade jag den för hennes "5 things"-videos, men nu är det mindre sånt. den är rolig ändå.
elin jaconelli följer jag för hennes skönhetstips.
 
Savvy Business Owner Quotes | Small Business Quotes | Dream Chasers | Creative Entrepreneur | Boss Lady Quotes:
1 Carola:

skriven

Nämen? Gullevännen, tack vad fin och go du ÄR ❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘

Svar: Men detsamma bönan! :*
sara

Kommentera här: