170807 - proof of god's existence

idag har jag jobbat. alltså förstår ni att det inte spelar någon roll vilket humör man är på när man går hemifrån, när man väl kommer till jobbet blir man glad direkt?! bästa stället.
blev bokad för lite fler pass den här veckan också, så det är ju skönt.
 
väl hemma har jag inte gjort så mycket. letat fram ett fint foto på morfar som jag ska rama in, sett ut vad jag ska köpa för kylplatta till lappistoppisen, gråtit en skvätt och legat nedbäddad i soffan framför dh.
 
imorgon är jag ledig, vilket ska bli sååå skönt. jag ska... tvätta tror jag. haha. på kvällen blir det nog middag med de andra vikarierna från avdelningen, som en liten avslutning. mysigt! ibland får jag fööör bra idéer.
 
just det. nu har jag äntligen bokat tid hos frisören. tjejen jag ville gå till är på semester, så det fick bli en annan. hon verkar dock också jätteduktig så det blir nog hur bra som helst. jag är 95% säker på vilken färg det blir.
 
Desperate Housewives (2004–2012)

Kommentera här: