170810

saker jag villhöver just nu
 
mattsvarta krukor. köpte ju ett gäng på dollarstore(!), men min lilla blomsamling utökades och dollarstore har inte kvar krukorna. funderar på att klicka hem några av denna sort, men tänkte vänta lite och se att blommorna överlever ett tag till.
nya gardiner till sovrummet. enda kruxet är att jag inte har någon aning om vad jag vill ha för några. 
ny färg på väggen i sovrummet. den är lite för blå för min smak fortfarande, men jag orkar inte måla om igen. inte än i alla fall.
höstskor! behöver väl inte förklara det närmare tänker jag.
zucchini. är gaaalet sugen på det, men orkar inte traska till affären. kanske äter det imorgon istället.
en ny jacka. hittade en helt underbar på veromoda (hittar tyvärr ingen bild!) men jag vet inte om jag vill ha en ljusgrå.
de här lyktorna från chilli. så mysigt nu då det börjar vara mörkt på kvällarna!
1 Carola:

skriven

Krukor behövs alltid känns det som :)

Kommentera här: