170813 - söndagslista

Bäst denna vecka:
oj. jag minns inte så mycket från den gångna veckan. hur sjukt är inte det? men att man blir påmind om hur underbara människor man har runt omkring sig är väl ett stort plus.

Sämst denna vecka:
morfars bortgång. det hände i och för sig förra veckan, men räknar det ändå.

Har jag varit arg denna vecka?
nej, inte direkt. lite småirriterad kanske, men inte arg.

Glad?
jadå, det har jag varit.

Ledsen då?
det har jag också varit. det kommer ganska mycket i perioder. för det mesta går det jättebra, men så kommer det något tillfälle då jag inser att morfar inte finns kvar och så blir jag jätteledsen. men det är naturligt.

Vad jag har på mig idag:
en klänning från sweet sktbs. tidigare hade jag leggings också, men orkar inte ha dem nu ikväll.

Nästa vecka ser jag fram emot:
att det är sista veckan på sommarschemat! samtidigt känns det väldigt vemodigt, trivs ju så bra. men det blir kul att börja med något nytt, och stället finns ju kvar.

Vad jag gör denna söndag:
så lite som möjligt, haha. har haft ondare än vanligt så har mest bara vilat. nu på kvällen ser jag santa clarita diet. så sjuk serie var min första tanke, haha.

Morgondagens planer:
imorgon har jag bara planerat att jobba. det hinns inte med så mycket annat när man börjar 12:30 och slutar 21:30. ska hinna en sväng till apoteket före jag börjar i alla fall, och så måste jag köpa någon lunch. har blivit riktigt dålig på det här med matlådor. inte för att jag någonsin har varit bra i och för sig.

Kommentera här: