170820 - curiosity often leads to trouble

nu har jag en helt ledig vecka framför mig. av någon märklig anledning lyckas mina lediga stunder ändå bli fullbokade..
 
imorgon kommer en vän förbi, tisdag är faktiskt oplanerad ännu. onsdag kommer en annan vän förbi, och torsdag är också oplanerad. har erbjudit mig att hjälpa lillasyster och hennes pojkvän att packa ihop lägenheten, så vi får väl se om de behöver hjälp då.
på fredag ska jag till stan med sandra, skulle vilja hitta någonting fint att ha på mig när skolan börjar. mitt frisörbesök är bokat till fredag eftermiddag också.
 
någon dag här framöver så skulle jag vilja måla väggen i sovrummet vit. den är ju blågrå just nu, vilket jag börjar bli lite less. handtagen på alla skåp, lådor och garderober i lägenheten ska också bytas ut.
 
nuuu ska jag måla naglarna och fortsätta se how to get away with murder.
 
Pink Clouds

Kommentera här: