170820

1 Vad heter du? - sara.
2 Vänster eller högerhänt? - både och, men mest höger.
3 Sommar höst vinter eller vår? - sommar.
4 Favorithögtid? - påsk! ägg och godis, hallååå?
5 Cola eller fanta? - cola zero.
6 Donken eller Max? - vegetariskt på max, hamburgare från donken.
7 Instagram eller Facebook? - instagram.
8 Hur gammal är du? - 26.
9 Var bor du? - piteå.
10 Hårfärg? - brunt.
11 Ögonfärg? - blå.
12 Längd? - 167 ståtliga centimeter.
13 Godis eller chips? - godis.
14 Nämn tre saker på din att göra lista - boka tvättid, diska, ringa min läkare.
15 Vad skulle du gjort utan din mobil? - haft jävligt mycket tid till annat.
16 Dumpat någon? - ja.
17 Blivit dumpad? - ja.
18 Vad har du för någon mobil? - samsung galaxy s7.
19 Om du vann en miljon, vad skulle du göra? - åka och ranta med mamma, spara lite pengar, tatuera mig, resa.
20 Favoritland? - har bara varit i sverige och finland, så väljer sverige.
21 Vad gillar du mest med sig själv? - mina ögon.
22 Vad gillar du minst...? - min näsa!
23 Nämn två personer du inte skulle klara dig utan? - nathers och andree.
24 Ut o festa eller myskväll? - myskväll.
25Tränar du? - ska börja. heh.
26 Hur mycket väger du? - jag vet inte. mer än jag borde.
27 Tatueringar? - ja, en.
28 Piercing? - öron, tunga, överläpp.
29 Favoritfärg? - svart.
30 tobak eller alkohol? - tobak.
31 Anledning att jag gick med i youtube? - vet inte.
32 Rädslor? - clowner, höjder.
33 Vilka instrument? - vilka instrument vad?
34 Favoritraggningsreplik? - haha ingen.
35 One direction eller the fooo? - inget av dem.
36 Justin Bieber eller Manfred Erlandsson? - bieber!
37 Hamburgare eller pizza? - pizza.
38 Mamma eller pappa? - båda!
39 Sommarklänning eller tubtop? - sommarklänning.
40 Lakrits eller Laakrtits? - lakrits.
41 Vad gör du på fritiden? - så lite som möjligt.
42 Var föddes du? - piteå bb.
43 Var vill du bo? - bor rätt bra här.
44 Framtida jobb? - men inte vet jag.
45 Favoritartist? - millencolin är favoritbandet i alla fall.
46 Favoritstad? - piteååå! men gillar sundsvall också.
47 Gröna Lund eller Liseberg? - inte varit på något av ställena.
48 Duscha eller bada? - både och.
49 Vad skulle du ta med till en öde ö? - mat och vatten.
50 Favoritsak i ditt rum? - min soffa.

Kommentera här: