170823 - magic of beginnings

en kompis som jag inte umgåtts med på länge kom förbi igår, så hamnade inte i säng förrän ganska sent. dags att börja vända tillbaka dygnet igen tror jag.
 
tog mig trots det upp ganska tidigt idag och började att rensa mina garderober. sommarkläderna fick bli undanstoppade och de mysiga koftorna åka fram. skulle fortfarande behöva rensa bland gamla bh:ar, men det får bli en annan dag.
 
efter det har jag mest legat och varit frusen, men fick hemleverans av en kompis, så nu känns det lite bättre. klart man ska tröstäta paprikapringles när man inte är helt kry! jag hoppas att jag bara är frusen på grund av för lite sömn, jag har inte tid att bli sjuk.
 
viiiisste ni att min ena lillebror fyller 18 imorgon? tiden går så fruktansvärt fort! kommer fortfarande ihåg hur han låg och gömde sig under min säng efter att han hade ätit upp mitt godis, med choklad runt hela munnen.
 
nu ska jag återgå till mitt chipsätande medan jag väntar på att mitt hår torkar.
 
ps.
jag har ett nytt husdjur. han heter kurt-göran, har åtta ben och gillar att titta när jag duschar. han är rätt tyst av sig, så han får bo kvar. om han biter mig kanske jag blir spider-woman eller något liknande, och det vore ju rätt coolt.
 
 
 

Kommentera här: