170823

Dagens planer?
– en kompis skulle kika förbi, men det blev inställt. istället ska jag ligga i soffan under en filt och äta mina chips. jag kan inte påstå att jag lider.

Helgens planer?
– räknas fredag som helg? egentligen inte, va? men vi säger att det gör det! då ska jag först strosa på stan med sandra. vi ska fönstershoppa (och shoppa på riktigt, hehe) och äta lunch. sedan ansluter ludde och efter det har jag mitt frisörbesök. efter frisören ska jag ranta lite med mamma hade jag tänkt.
lördag är det eventuellt grillfest, men jag har inte bestämt mig för om jag orkar än.
söndag ska jag baka. tänker mig att det blir vaniljkaka, blåbärskaka och något chokladigt.

Veckans framsteg?
– jag tror inte jag har gjort några framsteg i veckan, haha. står mest och trampar på samma ställe.

Dagens mat?
– tror det får bli citronbitare och potatis. så gott!

Vad var det roligaste som hände i veckan?
– att vännen som jag inte umgåtts med på länge kom förbi igår.

Vad gjorde du för ett år sedan?
– det vet jag inte, troligtvis ingenting.

Vad hoppas du händer i helgen?
– att någon random snällis ger mig en miljon kronor eller sådär, helt utan baktanke. vore rätt nice.

Kommentera här: