170126

var till läkaren idag så att han kunde skriva ett intyg. det var lite jobbigt. informationen som sades/blev skriven är jag ju medveten om, det är ju jag själv som har upplevt det och berättat om det. men när man får det svart på vitt så blir det som ett uppvaknande.
 
då jag var färdig där borta så åkte jag hem och vilade. sover riktigt dåligt nu för tiden, så varje stund jag lyckas hålla ögonen stängda är en bra stund. tyvärr blev det inte allt för länge.
 
jag fick något il och började att riva ut alla saker ur min walk in closet. den har länge fungerat som ett extra förråd där saker mellanlandar före de hamnar på soptippen. men nu är det färdigt med det!
 
hade kvar färg från det att jag målade om i sovrummet, så jag målade på ett lager även där. färgen tog självklart slut, men det blev ändå betydligt bättre än vad det var innan. killen som bodde här före mig var målare, så det var färgfläckar på hela väggen. massor med hål är det också, vet inte vad som har skett där inne riktigt.
 
nu ska jag ta och se bones, måste spara lite ork till imorgon då det bär av till soptippen. färgen lär ju ha hunnit torka också, så då ska skor och kläder in. wie!
 
 
1 Carola:

skriven

men lilla vännen, hur mår du? Jag blir orolig för dig! KRAM!!

Kommentera här: