170701 - i have no fear

vädret har varit heeeelt underbart idag! därför har jag, såklart, spenderat större delen av dagen utomhus.
 
först på balkongen, sedan promenad nr 1 med nemu. efter det landade jag i en solstol innan det var dags att ta en till promenad med nemu. 
 
andree kom upp från skellefteå, så vi besökte kyrkmarknaden. jag köpte kryddor som vanligt, och lite kakor som min fd kollega har bakat. hon och hennes syster är så duktiga!
 
vi blev less marknaden ganska snabbt, så då åkte vi in till stan och strosade omkring. köpte med oss varsin sallad från coop och sen var det dags för en längre promenad med nemu.
 
nu är jag nyduschad och trött i mina stackars ben. det har blivit nästan 1½ mil idag. galet!
 
imorgon ska vädret tydligen vara lika bra som idag, så då ska jag ta en bok och... sätta mig utomhus. såklart.
 
 

Kommentera här: