170701 - senaste

Måltiden du åt: sån här plocksallad från coop. mest pasta, melon och fetaost.

Köpet du gjorde: det är väl ovanstående sallad då. men har även köpt en klänning idag.

Filmen du såg: hot pursuit. den var bättre än jag trodde, men ingenting jag kommer att se igen.

Instagramkontot du började följa: en privatperson. haha.

Skrattet: med andree idag.

Gråten: jag vet inte.

Appen du laddade ner: cross boss! ladda ner det och spela korsord med (mot?) mig! saralundgrenfang.

Använda emojin: en rosa blomma.

Boken: jag håller på att läsa "flickan och skammen" just nu.

Fyllan: det är snart ett år sedan.

Anteckningen på telefonen: början till en... bok typ. ni får läsa när den publiceras, höhö.

Resan du varit på: räknas roadtripen till haparanda? haha.

Uppfyllda målet: att bli antagen till utbildningen. yeeey!

 

Kommentera här: