170702 - ännu en...

Om dig
Namn: sara.
Födelseplats: piteåååå. 
Bor: piteåååå!
Ögonfärg: blå. ibland lite gröna.
Hårfärg: jävligt oklart det där. brun...ish?
Skostorlek: 37, förutom när fötterna sväller i sinne, då har jag 38.
Civilstatus: singel.
Höger eller vänsterhänt: båda, men mest höger.
 
Sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? nä, hatar alla.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja.
Har du varit gravid? nej.
Har du fått ditt hjärta krossat? ja.
Har du någonsin haft sex? ja.
Har du fått ett sugmärke? haha ja, alla har vi väl varit unga...
Har du gråtit över kärlek? ja.
Vem delade du senast säng med? mig själv!
Har du drömt om någon du tycker om? jadå.
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? japp.
Har du haft sex på fyllan? ja.
Har du någonsin känt dig utnyttjad? ja.
Har du haft trekant? nej.
Har du haft sex med någon du knappt känner? ja...
Hur många gånger har du haft sex under ett dygn? haha jag vet inte. tillräckligt.
Gillar du att bli kysst på halsen? ibland!
Är kärlek viktigt för dig? ja..?
 
Ärlighet
Röker du? nej.
Snusar du? jajemen!
Skolkar du? haha nej.
Gör du frukosten själv? jag äter sällan frukost. men ja.
Har du suttit i rätten? bara som åskådare med skolan för tusen år sedan.
Har du strulat med någon av samma kön? mja.
Har du varit på strippklubb? nej. men skulle vilja, bara för att!
Vad gör du när du blöder näsblod? ringer 112. nej, jag stoppar en papperstuss i näsan.
Vem kan du prata om allt med? nathers och andree.
Har du solglasögon? ja. två par som jag brukar använda och typ 70 par (nej, men fem kanske...) som bara ligger och skräpar.
Vem pussade du senast? hemliiigt.
Vem kramade du senast? grannflickan.
Vad heter ditt hårspray du använder? jag använder inte hårspray.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? vit. med svart adidas-logga.
Känner du någon som heter Nicklas? ja, några stycken.
Sitter du vid en bärbar dator nu? nej, jag ligger ner.
Är du blyg? nej. 
Vad tänker du på just nu? om det är för tidigt för att sova.

Kommentera här: