170710

Hur gammal är du?
– 26 år.

Hur gammal känner du dig?
– ibland får jag för mig att jag fortfarande är 21, men väldigt ofta känns det som att jag är mellan 55 och 97.

Vad står det i ditt senaste sms?
– "ja" från min lilla brorsdotter.

Vad gör du idag?
– just nu ser jag desperate houswives. har haft riktigt ont idag och natten till idag, så jag har bara legat och vilat.

Vad skrattade du senast åt?
– saker en kollega sa. eller skrev.

Är du besatt av någonting?
– njeäää.

Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
– jag sitter i mitt vardagsrum. det är mysigt med tända ljus, men väldigt fuktigt. det känns som att det kommer att gå åska snart.

När vaknade du idag?
– flera gånger, men klev upp ur sängen 12:30. då förflyttade jag mig till soffan...

Vad köpte du senast?
– toalettpapper och potatissallad. haha.

Vad lyssnar du på just nu?
– desperate housewives.

Vad sa du senast?
– ”kör försiktigt!" tror jag.

Vem saknar du just nu?
– såå många. men tildaskrutt har jag saknat lite extra idag. tur att hon är så duktig på att smsa!

Kommentera här: