170719 - q&a

1. Beroende av?
det måste väl vara snus då.

2. Du måste klä dig i en färg resten av livet, vilken?
svart! vitt hade varit fräscht, men jag skulle garanterat grisa ner dem efter 3 sekunder. man blir ju aldrig less svart heller.

3. Vad får du oftast komplimanger för?
mina ögonfransar, mina naglar, mitt hår och mina ögon. min röst också, konstigt nog.

4. Dina planer under 2017?
nu i sommar ska jag jobba och njuta av livet. i höst börjar jag digital strateg-utbildningen och i november ska jag se millencolin. mer planer har jag inte! önskningar däremot, som att åka till norge bland annat. kroatien hade också varit fint, men det kanske passar bättre 2018.

5. Brukar du skratta för dig själv?
liiiite för ofta.

6. Vad är det konstigaste du ätit?
jag är ju en sådan person som hatar att testa nya saker i matväg, så jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan.

7. Hur skulle du beskriva dig själv?
mig själv? ofokuserad, (för) snäll, omtänksam... jävligt rolig.

8. Vilken stad vill du bo i för resten av livet?
jag vill bo kvar här i piteå.

9. Hur ser din morgonrutin ut?
det beror på om jag jobbar eller är ledig. men om jag jobbar så vaknar jag oftast strax efter 05 (om jag jobbar a-tur alltså), snoozar sisådär 15 minuter. sedan går jag upp, borstar tänderna och tvättar ansiktet, sminkar mig, tar medicinen och knatar iväg till jobbet.

10. Vad längtar du efter?
det hade ju varit fint om vi fått lite mer värme nu i sommar.

11. Serier du följer just nu?
alla bra serier har ju säsongsuppehåll just nu, till exempel empire och american horror story. men ser desperate housewives igen.

12. När brukar du oftast gå och lägga dig?
det varierar väldigt mycket, men runt 22-23 kanske? sedan tar det väldigt lång tid innan jag somnar, så jag borde kanske lägga mig senare. jag är bara så trött på kvällarna!

13. Vem kallar du dina bästa vänner?
nathers, andree  och sandra. 

14. Vad finns alltid i din handväska?
jag använder inte alltid handväska, men när jag gör det så finns där tuggummi, tamponger, värktabletter, pennor, jobbtagen, plånbok... ingenting spännande alltså.

Kommentera här: