170615 - hey, i made it, i'm the world's greatest

idag fick jag ett mejl om att jag blev antagen till digital strateg-utbildningen! om jag ska vara helt ärlig så blev jag faktiskt inte glad först. jag trivs så bra på mitt nuvarande jobb och vill inte lämna det. men, efter ungefär 4,75 sekunder så hade jag funderat färdigt. det kommer alltid behövas personal till vården, så det är inte så att jag är sysslolös om utbildningen inte skulle vara något för mig.
 
hittills i mitt liv har jag ändå gjort saker som varit ganska "trygga", som jag vet med säkerhet att jag klarar av. jag har inte utmanat mig själv och jag har absolut inte lyssnat på mig själv och vad jag vill. nu ska det bli ändring på det!
 
This Pin was discovered by Candice. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.:
1 camilla:

skriven

FAN vad roligt, GRATTIS!!!!!!!! :D

Svar: Tack!! :D
sara

2 Carola:

skriven

Men så roligt! Grattis!!! Vad blir man? Jag väntar och väntar på antagningsbesked också fast det kommer inte förens i juli, baah! :)

Svar: Man hjälper företag att marknadsföra sig via sociala medier bland annat. :) Håller tummarna för att du också blir antagen!
sara

Kommentera här: