170623 - midsommarafton

jag har haft en sååå bra dag idag! trots att vädret inte har varit det bästa och att jag har haft rätt ont.
 
först så åkte vi till norrstrand där vi spelade minigolf. jag har inte spelat det på superlänge och jag är sååå dålig, men det var riktigt roligt! kul att göra något som vi syskon inte gör så ofta heller.
 
sedan så handlade jag massor med mat och passade på att röja lite i min lägenhet.
 
när sandra sedan hade slutat jobbet så bar det av till gläntan för korvgrillning. de modiga (eller korkade, beroende på hur man ser det...) vadade omkring i vattnet, vi andra satt så nära elden vi bara kunde haha.
 
på vägen hem blev det lite kvällshumor med världens bästa lillebror, så nu har jag sjuuhuhuuuukt dålig musik i skallen. får hoppas att det har försvunnit före jag ska jobba imorgon.
 
just det! nästa vecka ska jag och mamma kanske till ikea. eventuellt, om någon av mina lediga dagar funkar tillsammans med mammas schema. det börjar vara dags för mig att förnya lägenheten lite.
 
 

Kommentera här: