170323

igår så blev det en rätt spontan roadtrip till och från arvidsjaur. inte mig emot, älskar att åka bil! hälsade även på mamma en sväng och avslutade kvällen på furuberget för fika och surr.
 
idag var det meningen att jag skulle jobba, men min onda hals har övergått till feber och onda bihålor också. så jäkla typiskt! nåväl, nya tag nästa vecka.
 
har haft lillpalten här idag i alla fall. vi har tagit korta promenader och kramats hur mycket som helst. passade även på att hämta ut paketet från lyko som innehöll maria nila-produkterna.
 
det är ju kanske lite tidigt att säga än hur de fungerar, men håret känns mjukt och inte alls frissigt som det brukar göra när det börjar torka. de doftade dessvärre inte så gott, så jag vet inte om det är några produkter jag kommer fortsätta köpa.
 
nu ska jag ligga i soffan och försöka krya på mig.
 
I hope this makes you feel better... I know it may not but I'm trying.....♡:

Kommentera här: