170327

ringde och bokade om introdagarna i morse, så på onsdag är det dags! börjar med vändpass, haha. jag hatar att sluta sent på kvällen och så börja tidigt dagen efter, men det är väl bara bita ihop.
 
efter det så gjorde jag mig i ordning. skulle med mamma till dollarstore men vi hamnade minsann i luleå också. så kan det gå!
 
passade på att springa in på lyko och köpa min favorit när det kommer till håroljor, den från orofluido. slog på stort och tog den större flaskan på en gång.
 
vi gick till akvariebutiken också, så jag och nemu passade på att ta ett allvarligt snack med en sköldpadda. sååå söt!
 
Orofluido Beauty Elixer #haarproducten #orofluido:
1 Carola:

skriven

Vad gulligt med sköldis 🐢 Hårolja? Funkar det? Jag har Leave in Conditioner och är beroende av det

Svar: Jo, för mig som har riktigt torra toppar så funkar det jättebra :) Vill man inte lägga pengar på hårolja men ändå testa så kan man använda t ex kokosolja. :) Kram!
sara

Kommentera här: