170515 - 5 saker

5 SAKER
Du gjorde igår kväll: kramades, skrattade, åt ett äpple, duschade, såg film.
Du kan höra just nu: tv:n. och grannarna.
Du inte kan leva utan (materiella): skor, musik, smink, hårborste och... kläder typ.
Du ska göra nästa vecka: sova, vakna, äta, borsta tänderna och duscha. jag har inga planer alls än så länge.
Du helst äter: äggmackor, havregrynsgröt, choklad, sallad, hallon.

5 PERSONER
Du kan berätta allt för:
jag har nog inte så många som jag kan berätta allt för.
Du helst smsar med: det är bara tre personer jag regelbundet skickar sms till, haha. alla andra skriver jag till på messenger. men det är i alla fall pappa, stefan och tilda!
Du tycker om: vännerna och familjen, haha.
Du skulle vilja bjuda över på en middag: fem personer... hm. andree, nathers, sandra, jasmin och ludde.
Du träffar varje dag: jag träffar inte fem personer varje dag. vad tragiskt det lät... men det är ju sant, haha.

5 NEJ TACK
När det gäller klädesplagg:
magtröjor, för mycket volanger, fishnet-strumpbyxor...
I matväg: svamp, bacon, oxfilé, varm lök, älgkött, renkött, kyckling... ska jag fortsätta?
Till drycker: cider, flädersaft, likör, fanta exotic och dr. pepper.
I din inredning: alldeles för mycket krimskrams, helsvarta möbler... jag ändrar mig ju ganska ofta, så jag kan inte skriva ner fler utan att bita mig själv i häcken, haha.
När det kommer till personlighetsdrag: egoism, dryghet, trångsynthet, brist på empati & sympati och oärlighet. jag vet inte om oärlighet räknas som ett personlighetsdrag i och för sig.

1 Carola:

skriven

Åh vilken bra lista, den snor jag :)

Kommentera här: