170526 - fall into place

skönt med en ledig dag! tyvärr så känns det som att det är söndag, haha. jag är verkligen heeeelt dagvild.
 
har varit och rantat med mamma idag i alla fall! köpte en kakburk på sinnenas ateljé, så då var jag ju tvungen att köpa massor med kakor att fylla den med också. inte så smart... det är så gott!
 
två blommor fick också följa med hem, en elefantöra och en som jag inte minns vad den heter. hade mycket mindre blomjord kvar än vad jag trodde, så måste köpa mer imorgon efter jobbet.
 
imorgon efter jobbet ska jag även försöka mig på att göra muskotstuvade makaroner. jag har aldrig ens hört talas om det, men det var önskemålet så. får kanske beställa en pizza eller något ifall det skulle skita sig.
 
The best feeling in the whole world is watching things finally fall into place after watching them fall apart for so long. The post Best Feeling in the Whole World appeared first on Live Life Happy.:

Kommentera här: