171003 - fem saker

5 saker jag brukar säga
– Jajemeeen.
– Babedutter. Alltså, jag går inte runt och säger det bara ut i tomma luften, men istället för att säga bröst.
– Hej hej!
– Helvetes jävla skiiiit!
– 

5 saker jag brukar tänka
– Undrar hur jag skulle se ut i den här hårfärgen.
– Jag borde...
– Fyfan vad grym jag är!
– Det där var ju inte så svårt.
– Finns det ett liv efter döden? Eller annan valfri existensiell kris-fråga.

5 saker jag brukar drömma om nätterna
– Att jag är jätteliten och blir jagad av något jättestort, runt en däckgunga.
– Om skola/jobb/något annat jag stressar över.
– Att någon dör.
– Att jag får barn.
– Sen vet jag inte riktigt.

5 saker väldigt få personer vet om mig
– Jag har väldigt svårt att fokusera på saker.
– Jag tycker verkligen inte om att spela The Sims.
– Jag är en dålig förlorare.
– Jag kan inte vissla. 
– Fasen, det känns som att alla vet allt om mig redan. Men kör väl den vanliga: När jag nyser så låter det som att jag hostar.

5 saker jag älskar att göra
– Att åka bil.
– Att lyssna på hög musik.
– Att krama någon man saknat.
– Att vakna utvilad. (Haha, vilket skämt! När hände det senast ens?)
– Att sminka mig.

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
– Att det blir fred på jorden.
– Att det kommer ett botemedel för Endometrios.
– Att Nathers flyttar närmare Piteå.
– Jag vill vinna en miljon kronor.
– Jag vill tatuera mig.

5 saker jag saknar i min garderob
– En BH som verkligen sitter perfekt.
– Ett par jeans i den perfekta nyansen.
– Ett par finare svarta byxor, typ kostymbyxor men ändå inte..?
– Ett passande par skor till ovanstående byxor.
– En mysig kofta.

5 saker som doftar underbart
– Nytvättade sängkläder.
– Gucci - Bamboo.
– Nybakade bullar.
– Varmt sommarregn.
– Mat när man är riktigt riktigt hungrig.

5 saker jag vill bli bättre på
– Att skriva.
– Att stressa av.
– Att sjunga.
– Håruppsättningar.
– Att sluta snusa.

5 saker jag skrattar åt
– Roliga saker i serier, på Youtube, på internet överlag, i böcker...
– Mina vänner.
– Min familj.
– Personer som gör illa sig. Förlåt!
– Dad Jokes.

5 saker som gör mig till mig
– Att jag har en åsikt om allt.
– Att jag är för snäll.
– Att jag har riktigt dålig humor.
– Att jag är envis.
– Att jag är godhjärtad.

1 Carola:

skriven

Sötnöt 😘😘

Kommentera här: