171012

1. Om du hade fått byta kön för en dag, vad hade du gjort?
Eheheh, jag vet inte. Sett till att få en pungspark för att se hur det känns.

2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
Jag vet inte, är rätt längesen jag var romantisk!

3. Vilken är din favoritstad i världen?
Jag är ju inte så berest... men gillar Sundsvall, haha.

4. Du är en superhjälte - vilken är din superkraft?
Att kunna läsa tankar. Men kunna stänga av så att jag inte måste lyssna på allas tankar hela tiden.

5. Vilken är den bästa konserten du har sett?
Millencolin.
 
6. Hur många gånger har du varit kär?
1-2 kanske. Blir förälskad sjuttielva gånger i veckan däremot.

7. Är du riktigt dålig på något? 
Nej! Eller ja, att vissla, för det kan jag inte.

8. Senaste 3 inkomna sms? 
Två stycken AVIer och så "prova får vi se va han/hon/hen/det säger". Skickar inte så mycket SMS längre.

9. Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Njaa :D nu gasar han ändå på lite"

10. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Historia och samhällskunskap. Internationella relationer var också roligt.

11. Vilken är din favoritfrukt?
Hm... jag vet inte. Gillar ju typ alla! Men vindruvor kanske?

12. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inte en enda, haha. One of a kind!

13. Vad är du rädd för?
Clowner och höjder.

14. En person du tycker är snygg?
Me, myself and I. Meeen Johnny Depp.

15. Blir du lätt svartsjuk?
Det beror väl på. Men tror jag är ganska normal i det fallet.

16. Din favoritkaraktär ur en serie?
Cookie Lyon i Empire.

17. Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Nathers!

18. Vilket språk hade du velat lära dig?
Italienska kanske.

19. Vad för sorts killar faller du för?
Roliga killar.

20. Var vill du åka just nu?
Ingenstans, vill bädda ner mig under en filt.

21. Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Det är ju ett tag kvar... men pengar går väl alltid hem.

22. Vad stör du dig på hos andra människor?
Men allt! Människor som går sakta, människor som säger "är inte rasist, men..." och trångsynthet.

23, Var handlar du mest kläder?
H&M, VeroModa och Nelly tror jag.

24. Vad tycker du är fult?
Volanger i överflöd. 

25. Vad är det pinsammaste du har gjort?
Jag vet inte. När jag var yngre var jag med en kompis på Ica och trodde jag såg mamma. Ropade högt "mammaaaa!" och när kvinnan vände sig om så insåg jag att det inte var hon.

Kommentera här: