171015

1. Vilken TV-serie var den första du verkligen förälskade dig i?
Oj, det måste ha varit Sex and the City tror jag.

2. Vilken TV-serie såg du senast där du såg vartenda avsnitt (säsong)?
Hm... många serier är ju pågående. Men av de som slutat sändas så är det nog Gossip Girl.

3. Vilken TV-serie gav du senast upp att titta på? (utan att se klart säsongen)
Sååå många! Ledsnar rätt ofta. Senast var det väl... ah, jag minns inte haha.

4. Av vilken TV-serie kan du alltid se repriser om och om igen utan att tröttna?
Gossip Girl, Sex and the City och... vill säga Desperate Housewives, men plöjde aldrig igenom hela senast.

5. Nämn en serie som inte får så mycket credd, men som är riktigt bra?
American Horror Story! Och Empire.

6. Vilken serie räknar du som ditt allra största "guilty pleasure"?
Keeping up with the Kardashians, haha.

7. Vilken är din alla tiders favorit TV-seriekaraktär?
Cookie Lyon från Empire.

8. Vilken TV-seriekaraktär påminner mest om dig?
Jag skulle vilja svara Cookie här också, men då ljuger jag.

9. Vilken TV-seriekaraktär liknar du vid en förälskelse, ditt största TV-crush?
Jag förstår inte riktigt. Vem jag har en crush på eller vem jag beter mig som? Tror jag är en Samantha i alla fall!

10. Vilken är din favoritinledningslåt eller vinjett?
Vet inte riktigt.

11. Vilken komediserie rankar du som den absolut bästa?
The Nanny!

12. Vilken dramaserie rankar du som den absolut bästa?
Gossip Girl kanske.

13. Vilka serier/Vilken serie skäms du över att du fortfarande inte har sett?
Skäms inte över någon.

14. Vilka serier/Vilken serie tjatar du på folk om att de måste se?
Typ alla, men kanske mest Empire.

15. Vilken film, bok, saga, händelse etc. vill du mest av allt att det blir en TV-serie av?
Stalker av Kepler!

16. Vilken TV-seriescen får dig alltid att brista ut i gråt?
90% av alla scener. Jösses.

17. I vilken TV-serievärld skulle du helst vilja leva?
SATC.

18. Vilken TV-seriescen fick dig att fullständigt falla av stolen, tänk cliffhangers etc.?
Hm.. får nog fundera på den där.

Kommentera här: