171027

Idag var det ett besök i Sunderbyn som stod på schemat. Det gick väl bra, ska få testa en ny medicin för att smärtorna ska minska och så ska jag få träffa en sjukgymnast och lite sådär.
 
Sedan smet jag in på Lyko medan mamma var på Telia, behövde köpa lite nytt till håret.
 
Fick min julklapp från Nathers idag också! Självklart kunde jag inte hålla mig från att öppna. Fick så mycket fina grejer, kuddfodral, nagellack, ögonskugga, badskum, doftljus, hårinpackningar, ansiktsmask... så mycket! Tusen tack igen skrot!
 
Jag har även fått betyg på första hemtentan nu. SÅ skönt! Jag är stolt över mig själv, var ju lite orolig där ett tag att jag inte alls skulle klara den. Men det gjorde jag, med bravur! Den feedback jag fick är ungefär samma som jag har haft i alla år: analysera mera/utveckla dina svar. 
 
Är hundvakt nu ikväll. Nemu ligger på soffan och sover, utklädd till fladdermus. Sötast i världen!
 
 

Kommentera här: