170909

1. Var är din mobiltelefon?
– den ligger här bredvid mig i soffan. laddar den i datorn.

2. Ditt hår?
– är rödlila, tjockt och har blivit rätt långt! skulle behöva en klippning men ääääh.

3. Ditt humör?

– just nu är jag på bra humör. men det skiftar rätt mycket, humöret mitt.

4. Din dagsplan?

– det är ju kväll nu, så det är snart sovadags. imorgon ska jag plugga och tvätta.

5. Det bästa du vet

– att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng, choklad, fina människor...

6. Din dröm i natt?
– jag vet inte om jag drömde något speciellt..

7. Ditt livsmål?
– egoina hade svarat så himla bra: att vara lycklig.

8. Rummet du är i?
– mitt älskade vardagsrum.

9. Din hobby?
– skriva, baka, inredning, fönstershopping haha

 10. Din skräck?
– clowner...

11. Var var du igår kväll?
– på kvällen var jag nog bara hemma.

12. Vad är du inte?
– oj! jag vet inte. oärlig.

13. En sak du önskar dig?
– det låter kanske töntigt, men hade ju varit trevligt om alla krig och naturkatastrofer som sker runt om åtminstone kunde pausa en stund.

14. Det senaste du gjorde?
– kollade på telefonen, haha.

15. Dina kläder?
– idag är de helsvarta. svart linne, svarta byxor, svart kofta.

16. Din dator?
– en lenovo något. ideapad tror jag? den har bakbelyst tangentbord i alla fall, så jag är nöjd haha.

17. Din bästa ägodel?
– min telefon faktiskt.

18. Något du inte har på dig?
– magtröjor och låga jeans.

19. Favoritaffär?
– ica kvantum typ?! haha. japp, är lite hungrig.

20. Din sommar?
– har varit riktigt bra! perfekt mix mellan jobb och ledighet. det hade varit trevligt om vädret var bättre, men äh.

21. Favoritfärg?
– svart, rosa.. det beror på till vad.

22. När skrattade du senast?
– för en stund sedan, pratade med nathers.

1 Carola:

skriven

Sötprutt 😘

Kommentera här: