170923

1. Har du något smeknamn?
Sahara, Sarajsia, Säjro, Pluttan, Trollunge.. men inga som används jätteflitigt.

2. Har du något konstigt du alltid behöver göra?
Måste alltid lyssna på musik eller podcast före jag sover. Vet inte om det är konstigt i och för sig.

3. Andra måsten?

Nja... eller? Har säkert jättemånga grejer, men inga jag brukar reflektera över.

4. Några lyxvanor?
Hm... måste väl vara att jag färgar håret då.

5. När ingen ser, vad gör du då?
Fixar naglarna, försöker vissla.. haha.

6. Vad stör du dig på hos andra?
SÅ mycket! Långsamma människor, människor som inte kan ge raka svar, att somliga tror att världen kretsar kring dem...

7. Vad är din sämsta sida?
Humöret och prestationsångesten, utan tvekan.

8. Vilken sida av sängen sover du på?
Jag sover lite över hela, men lägger mig på sidan som är närmast fönstret. Så, om man står vid fotändan och tittar på sängen blir det på vänster sida.

9. Vad gillar du för filmer?
Action och skräck! En del komedier också.

10. Gråter du ofta?
Men ja! Sällan för att jag är ledsen dock. Mest till filmer, musik och liknande.

11. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv?
"Sluta stressa upp dig över småsaker" typ.

12. Vad sjunger du när du står i duschen?
Beror på vilken låt jag har i skallen just då.

13. Vad önskar du dig mest just nu?
Lite mer ork! Och en jävla massa pengar.

14. Vilken maträtt är din favorit?
Det varierar, just nu är jag inne i en vegetarisk lasagne-period.

Kommentera här: