170930

Känner rent spontant att jag har svarat på den här listan tidigare, men vi kör ändå.
 
1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? 
Oj, jag vet inte. Jag gillar Michelle och Holly.

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? 
Kärlek utan sex, tror jag. Fast det andra alternativet är ju också trevligt, men kanske inte långsiktigt.

3. Har du bra självförtroende? 
Jadå.

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista? 
Städa, tömma telefonen på bilder och boka tvättid.

5. Beskriv ditt drömutseende. 
Hur jag skulle ha velat se ut alltså? Just nu vill jag ha långt, mörklila hår. Lite smalare... men annars är jag nöjd.

6. Någon du har kysst? 
Vad menas?

7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? 
Jadå, åtminstone ett par skor och en fleecejacka.

8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? 
Alltså nja... tror jag ska byta tillbaka till den med min nuvarande hårfärg.

9. Vad väljer du, godis eller chips? 
Är inne i en chips med dipp-period, men annars brukar det vara lösgodis och choklad.

10. Hur uppvaktar man dig? 
Ge mig uppmärksamhet av något slag så är jag nöjd.

11. Har du rykten efter dig? 
Inga jag har fått höra, men det har jag säkert.

12. Din absolut sämsta egenskap? 
Mitt hetsiga temperament, min envishet och mitt dåliga tålamod.

13. Din bästa egenskap? 
Att jag inte dömer folk så lätt. Jag är bra på att få folk att känna sig trygga i min närhet.

14. Kan man vara vän med sitt ex? 
Jadå, så länge båda är överens om att det bara är vänskap. 

15. Har du kysst en kompis? 
Ja. 

16. Hade du kunnat ha distansförhållande? 
Jag tror inte det. Men man ska aldrig säga aldrig.

17. Hur lång är du? 
167 centimeter.

18. En vacker person? 
Nathers, Sandra och Andree. Kan inte välja en av dem, haha. Finns såklart fler...

19. Ett boktips? 
Lars Kepler - Stalker var riktigt riktigt bra.

20. Bäst just nu? 
Att jag kan sova hur länge jag vill imorgon, att första tentan är gjord, att vi börjar en ny kurs på måndag.

Kommentera här: