180101 - Welcome, 2018!

Nytt år, nya möjligheter! Och alla andra klyschor man kan komma på.
 
Min nyårsafton var jättetrevlig i alla fall! Åkte till Ludde för att uppvakta honom på födelsedagen. Hade idétorka, så han fick en blomma i present. Men det är en jättefin blomma om jag får säga det själv, och den luktar gott!
 
Vi surrade, hade musikquis, spelade kort och... Flux tror jag det heter? Jag har ingen aning om hur man gör, men jag hjälpte mest bara Tildis.
 
Då 12-slaget närmade sig så åkte vi ner mot hamnen där det tydligen brukar vara många som skjuter raketer. Det var inte så många som sköt upp några just där, men man kunde ju ändå se över hela stan och lite till, så det var fint. Tomtebloss tände vi också!
 
Nu ska jag avrunda med någon film, tror det får bli Lego Batman.
 
 

Kommentera här: