180122 - I don't care if Monday's blue

En liten måndagslista då, bara för att jag kan.
 

Vad ser du fram emot den här veckan?
Onsdagens lektion! Och att CSN trillar in på kontot, haha. Ingen blir förvånad om jag säger att jag tyckte Spara var supertråkig när man läste Spara&Slösa va? Men jag har inte jättemycket planer i veckan faktiskt.

Vilken var den senaste bloggen du började läsa?
Hm... jag vet inte.

Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?
Jag tänkte testa göra tacos med linsröra istället för köttfärs! Låter apgott ju.

Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Tvätta. Hur tråkig är jag?

Vad gjorde du igår kväll?
Hämtade en byrå och åt chokladboll... ar. Chokladbollar.

Vad åt du till frukost idag?
En macka!

Hur ser du oftast ut till vardags?
Det beror på, men är det en skoldag så har jag smink i alla fall, och borstar håret. Oftast är det uppsatt också, om det inte är superkallt och mössa behövs. Som idag. Kläderna är väääldigt svarta och det är mycket lager på lager nu.

 

Kommentera här: