160229 - shut ya mouth, you look stupid

idag så har det väl inte hänt sådär jättemycket. jag håller på att bli förkyld, så jag hoppade över träningen. jag bjöd hit sandra för lite fruktsallad och surr, sedan när hon hade gått så gick jag och vilade ett tag. inte mycket ork kvar med andra ord.
 
passade på att handla efter det, ett gäng tulpaner fick följa med mig hem. tulpaner ger mig så mycket vårkänslor! insåg dock att jag inte har någon passande vas, så det är väl en till sak jag skulle kunna önska mig i present.
 
mer mot kvällen så frågade en kompis om jag hade kvar tacos. jajemen, det hade jag, och vips så hade han bjudit in sig själv. så sneaky!
 
vi åt tacos i alla fall, sedan såg vi vikings, the big bang theory (jag gråter till varje avsnitt... lättrörd människa!) och lite full house.
 
nu är det sovadags. natti!
 
Yeah. på We Heart It.

Kommentera här: