160620 - melodies stuck in your head

vad ska du göra i sommar?
jag är sjukskriven, så jag ska försöka att inte ha några måsten alls. få ordning på sömn- och matrutinerna och se till att må bra. men förhoppningsvis ska jag väl njuta av bra väder och fint umgänge också.

ska du åka någonstans?
tror inte att jag kommer lämna norrbotten. men det gör ingenting, jag trivs så bra här.

hur länge ska du vara ledig?
jag är sjukskriven fram till slutet på augusti i alla fall. min tanke var ju att börja om och jobba för en vecka sedan, men livet ville annorlunda.

vad vill du verkligen hinna med?
njuta av solen och umgås med nära och kära. varken mer eller mindre.

vad tror du egentligen att du kommer göra?
stressa, trots att jag inte behöver...

vad ser du mest fram emot?
allt.

vad kan gå fel?
ja, det skulle ju kunna regna hela tiden... någon jag bryr mig om kan bli sjuk eller skadad, jag kan bli sjuk eller skadad.. allt kan väl gå fel om man ska hårddra det.

vem kommer du vara mest med?
svårt att säga faktiskt!

vad kommer du lägga mest pengar på?
hm... mat, frukt... säkert kläder eller skor också, om jag känner mig själv rätt.

vad kommer du köpa inför sommaren?
jag har redan hunnit ladda upp med solskyddscreme, keps, solglasögon, shorts och klänningar, så jag tror inte jag behöver köpa någonting mer faktiskt.

kommer du använda det?
jodå, om bara vädret tillåter.

kommer du bli brun?
jag är redan brun faktiskt. men förhoppningsvis lyckas jag få lite mer färg.

vad vill du säga till ditt sommar-jag?
slappna av!

vad kommer du äta?
förhoppningsvis mycket grillat, melon, jordgubbar och goda sallader.

vad kommer du dricka?
iskallt vatten, "mormorssaft", cola zero, mangosmoothies...

vad kommer göra den här sommaren extra bra?
oj! har träffat en del nya människor som troligtvis kommer tillföra en extra guldkant i tillvaron.

vad kommer du ha på dig?
shorts och linne eller någon sval klänning.

hur kommer du att göra dig illa?
förhoppningsvis inte alls!

vad oroar du dig för?
ingenting faktiskt.

vad kommer bli extra speciellt i år?
men jag vet inte.. allt!? det blir ju vad man gör det till.

hur kommer du minnas din sommar sen i september?
förhoppningsvis som fylld med upplevelser men också med lata dagar. med mycket skratt, solsken och varma nätter.

Kommentera här: