180110 - Beauty

Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen? 
Två, minst.

Vilken hudtyp har du?
Blandhy, men lite mer åt det fetare hållet.

Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet?
Haha alltså jag har flera olika jag varierar mellan. Men oftast bara ljummet vatten efter att sminket är av.

Har du haft/ eller har du finnar? 
Jadå. Men aldrig acne som tur är.

Vilken foundation använder du?
Jag använder inte foundation, använder CC cream. 

Vilken concealer använder du? 
Ingen.

Vad tycker du om lösögonfransar? 
Det kan vara superfint, men det är ingenting jag behöver.

Vilken typ av produkt/smink kan du inte leva utan? 
Hm... mascara. Eller ögonfransfärg.

Använder du make-up base/primer på ögonen?
Nej, inte på ögonen.

Vilken är din favoritögonskugga? 
Jag har så många olika favoriter! Men jag gillar lite röd/lila/rostfärgade toner i alla fall. Framhäver mina ögon bra.

Använder du mineralsmink? 
Nej.

Vad tycker du om läppglans? 
Håret fastnar ju bara i det. Haha! Är faktiskt inte så mycket för att ha saker på läpparna, men det kan vara fint.

Skulle du kunna lämna huset utan smink? 
Ja, självklart.

Sminkar du dig varje dag?
Nej. Jag sminkar mig när jag känner för det.

Kommentera här: