160615 - show me what it is you believe in

nu är det bara två veckor kvar tills jag gör min efterlängtade tatuering. jag är både nervös och exhalterad.
 
i alla fall, i lördags var det northern race festival. solen tittade fram, men det blåste kallt. fast vad gör det egentligen när man är omgiven av trevliga människor och fina bilar?
 
söndagen mådde jag ganska halvkasst faktiskt. halsen var död och huvudet värkte... skönt att må sämre än om jag vore bakis trots att jag var nykter. fick besök av två systrar och en valp. gosade med lillpalten och färgade lillasysters hår. sedan var jag barnvakt en stund innan jag fick besök.
 
igår så var jag till läkaren. det blir sjukskrivning i drygt två månader till. jag vet inte hur jag känner för det... jag saknar verkligen mitt jobb, men samtidigt vill jag inte återgå till att jobba förrän jag känner mig som mig själv igen.
efter läkarbesöket så köpte jag en present åt lillskruttan, det är hennes första skolavslutning på fredag så hon förtjänar den, och så mötte jag upp ludde för en lunch. tanken var att äta på takterrassen, men alltså... vädret. usch!
 
den närmsta tiden ser väl ut såhär: skolavslutning på fredag, fyrhjuling och biobesök på söndag, bloodline någon dag, middag med en ny vän på midsommar och så sen tatuering.
 
girlgirl
1 Carola:

skriven

Men så spännande med en tattoo, vad blir det och vars?

Ja solisar är sååå kul! Älskar dessa :)

Kommentera här: