161127 - on hold

i fredags så var jag först hundvakt ett par timmar, sålde även ett bord. på eftermiddagen så blev jag upphämtad av pappa och lillasyster, och vi begav oss ut i folkvimlet. 
 
bjöd dem på middag och sen hade jag och lillan filmkväll. eller ja, det var tanken i alla fall. det slutade med att vi såg gilmore girls nästan hela kvällen istället.
 
vi hann med att vara ute med den andra systern och hennes hund en stund på kvällskvisten också, och då byggde vi den traditionsenliga jättestora snögubben. den är såååå ful, men traditioner är viktiga!
 
lördagen åkte vi in till stan och spenderade lite pengar. för min del blev det ett par leggings, en skjorta, ett par vantar och två ljusslingor.
 
lördagkväll så kom en kompis förbi på middag och idag har jag bara bakat saffransbullar. skickade iväg ett gäng påsar med pappa så han har något att bjuda sina kollegor på.
 
 
1 Carola:

skriven

Du är så duktig på att baka Sara, omnomnoom!

Kommentera här: