170415

1. tre guilty pleasures? - hm... sex and the city, snabbnudlar och... jag kommer inte på en tredje.
2. när grät du senast och varför? - tidigare i veckan... åt allt och ingenting. pms:en är brutal ibland.
3. när kan du vara dig själv till 100%? - hela tiden! men tonar väl kanske ner det när jag är bland främlingar.
4. tre saker du avskyr? - clowner, svamp, bacon.
5. hur är/var du i skolan? - pratig under högstadiet, obrydd under gymnasiet. men duktig. har alltid haft lätt för att lära mig.
6. vad blir du stressad av? - vad blir jag iiiinte stressad av?! men att inte ha någon kontroll/veta hur saker och ting ska bli.
7. hur tror du att andra uppfattar dig? - lite dryg är jag rätt säker på. galen. förhoppningsvis snäll och trevlig när de pratat med mig.
8. hur uppfattar du dig själv? - jävligt rolig, hähä.
9. en situation som du tycker är jobbig/pinsam? - ingenting som jag kan komma på just nu.
10. tre otippade saker om dig själv? - jag kommer absolut inte på något just nu. kan jag återkomma om det?
11. när känner du dig som vackrast? - när jag har en bränna, en smaldag och fint hår. eller när man får till sminket riktigt jäkla bra före man hittar på något roligt. typ sista cruisingen förra året!
12. något du funderar mycket över? - livet. döden. 

Kommentera här: