170420 - here we go again

Hur gammal är du? 
26! vad fasen...

När vaknade du idag? 
07:30, heeelt i onödan.

Vad åt du till frukost? 
jag åt ingen frukost.

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 
jag tycker att loppisar och second hand-butiker är jätteroligt, jag är grym på att laga mat och jag kan fortfarande inte vissla.

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
mina ögon gillar jag mest! minst av allt vet jag inte. det känns som att det är en dålig grej att peka ut saker man är missnöjd med, det förstärker väl bara komplexen.

Vad har du gjort idag? 
diskat, haft besök av mamma, pratat med läkaren, degat i soffan.

Vilken film såg du senast? 
minns inte vad den heter... något med brothers. jo! the grimsby brothers eller brothers grimsby eller något sådant. jag orkar inte googla.

Är du besatt av någonting? 
nej, jag skulle inte påstå att jag är besatt av någonting.

Beskriv en perfekt dag: 
en perfekt dag.. man vaknar upp utvilad, ganska tidigt. det får gärna vara soligt och varmt ute. kanske en lunch på en uteservering eller så poolhäng... åh, märks det att jag längtar efter sommaren nu?

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
jag vet inte hur jag ska beskriva det riktigt. jag halvligger i min stora ljusgrå soffa, suckar över mina svartvita kuddfodral. har lite ljus tända och en rätt dålig serie igång i bakgrunden. ska strax krypa i säng.

Vad lyssnar du på just nu? 
serien jag har igång i bakgrunden, one day at a time tror jag den heter.

Hur går du helst klädd? 
leggings och någon längre tröja/oversize t-shirt, shorts och linne eller de här "finare" mjukisbyxorna från cubus. jeans om jag har en dag där jag inte har så ont. jag har faktiskt funderat på att köpa mammabyxor (de här med stor mudd över magen ni vet?) bara för att det kanske är bekvämare när endometriosen gör att man ser höggravid ut.

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
jag föredrar att vakna tidigt så att man har hela dagen framför sig, men jag har svårt för att faktiskt göra det.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
svenska, engelska och samhällskunskap.

Vad köpte du senast? 
snus, en dricka, en almanacka och osthjärtan. haha.

Vad har du i dina fickor? 
brukar ösa ner allt i mina jackfickor då jag inte orkar använda väska. så då blir det nycklar, plånbok, snus och telefon.

Vilken är din favoritaffär? 
jag är en sucker för rusta, dollarstore och öob faktiskt.

Vilka smeknamn har du haft? 
sarajsia, sahara, saris, säjroo, pluttan...

Vilka är dina största svagheter? 
jag har svårt för att säga nej, förlåter för lätt och är för envis för mitt eget bästa.

Kommentera här: