171205 - den perfekta middagen enligt mig

Jag tänkte att jag skulle haka på Kajsons julkalender 2017 jag också! Nu har ju ett par dagar redan varit, men jag börjar idag.
 
Dagens tema är den perfekta middagen enligt mig. Det är lite klurigt! Under en middag står väl maten i fokus, men samtidigt så tycker jag inte att det är så viktigt vad man äter. (Fast samtidigt är det ju det, jag är ganska kräsen...)
 
Mina favoritmiddagar är de där man är omgiven av familj och vänner. Man får knappt in en tugga i munnen för att man pratar, skrattar och diskuterar så mycket. Måltiden tar flera timmar, man har nämligen så roligt att man glömmer bort tiden.
 
 
 
 
 
 
 
Detta är en del i Kajsons julkalender som är en bloggjulkalender med olika tema varje dag – vill du också vara med så kan du läsa mer här.

Kommentera här: