171208 - decorating

Jag klarar tydligen aldrig av att vara utan projekt. Sitter och klurar på hur jag ska göra om i hallen. Som den ser ut just nu så känns den bara stökig.
 
Men, det är svårt! Den är väldigt lång och smal, så jag skulle dels vilja ha en låååång matta, gångmatta heter det väl, och någon lång, smal sideboard. Helst utan att bli ruinerad, såklart.
 
Något liknande detta kanske också skulle fungera.
 
10 hallways – some useful ideas
 
Såg en bild på Instagram också där en tjej hade gardiner som fick det att se SÅ hemtrevligt ut! Minns inte vad hon hette, så jag kan inte skriva och fråga vad det var för några. Jag får helt enkelt kika runt tills jag hittar några som känns rätt.
1 Carola:

skriven

Så fint! Gillade det vita golvet massor :)
Ja självklart får du tillgång men massor av nytt arbete måste göras och det lär väl ta sin tid, är så förbannat LESS den här jävulen som dessutom anlitat en person som sitter och gör intrång i min dator..... man tro fan inte det är sant men så är det!

Kommentera här: