171210 - När jag "tappade det" senast...

Jag är en ganska samlad människa ändå. Ibland. När jag känner för det. Haha! Mitt humör är väl inte direkt världens bästa, men nu för tiden är jag mer en sådan som snäser istället för att skrika och ha mig.
 
Skrattanfall kan jag däremot få ganska ofta. Sådana skrattanfall där tårarna sprutar och magmusklerna värker, man tappar andan och kan verkligen inte sluta skratta. När man till slut börjat lugna ner sig så räcker det med en blick eller att man tänker på vad man skrattat åt igen, och så börjar det hela om.
 
If there's one thing to bring you joy today, have it be a laughing girl and her camel #ThriveOCourse
 
 
 
 
Detta är en del i Kajsons julkalender som är en bloggjulkalender med olika tema varje dag – vill du också vara med så kan du läsa mer här.

Kommentera här: