171213

Jag var trött som en gnu när jag vaknade idag och hade inte haft något emot att bara somna om.
 
Men, det kunde jag självklart inte göra. Grupparbete stod på schemat idag, och jag är så stolt över oss! Vi kom en riktigt bra bit på vägen och fungerade riktigt bra ihop. Vi hann även sväva iväg en hel del och prata om allt som inte rörde grupparbetet, men det är sånt som händer ibland.
 
Efter pluggandet så gick jag och hämtade ett kakfat som jag hade köpt, och sen hämtade jag ut paket också. Bland annat en slickepott och knäcktratt. Vuxet värre.
 
I övrigt har jag mest bara sett Musikhjälpen. Älskar det!
 
Nu är det två heldagar med skola den här veckan, sen är det helg igen. Tildaskruttan ska sova hos mig, så det blir nog riktigt mysigt. Hon önskade tacos till middag så det är klart hon ska få det.
 
Fixade naglarna idag igen också. Måste öva lite mer på att fila en snygg form känner jag.
 
 

Kommentera här: